неділю, 13 грудня 2015 р.

Модуль9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме: перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище; учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорив , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні; проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створив форму оцінювання учнівської само спрямованості в навчанні; створив тести для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;

Немає коментарів:

Дописати коментар